Desenvolupament de Programes per a la participació ciutadana i la transparència.
Adaptació i implementació dels requeriments de la llei 19/2013:
Quan un ajuntament es planteja desenvolupar una eina de participació ciutadana, moltes vegades requereix de l’ajut extern per gestionar els fluxos i les aportacions de les associacions i dels ciutadans, i alhora aconseguir arribar a l’objectiu que s’ha plantejat.
Per això els oferim la nostra experiència que neix de la fusió de les nostres dues ànimes, advocats i consultors.
ALGUNES DE LES NOSTRES EXPERIÈNCIES:
REDACCIÓ PARTICIPATIVA DE L’ORDENANÇA DE CIVISME
ELABORACIÓ DELS REGLAMENTS DE PARTICIPACIÓ
CONFIGURACIÓ, AMB L’ASSOCIACIONISME MUNICIPAL, DEL “CONSELL DE LA VILA/CIUTAT”
PRESSUPOSTOS PARTICIPATIUS
VOLS AMPLIAR LA INFORMACIÓ SOBRE ELS NOSTRES SERVEIS EN EL Desenvolupament de Programes per a la participació ciutadana i la transparència.
Ajuda en l’aplicació al món local de la legislació internacional de DDHH
Compliment de paràmetres de protecció i promoció de drets humans d’acord amb les principals normes d’estàndard internacional (GRI, SGE 21…)
Desenvolupament de criteris i indicadors per a l’aplicació de la legislació internacional de drets humans, en la mesura que són d’aplicació obligatòria per a les administracions locals (Agenda 2030 – ODS…)
Especial referència a les conseqüències per al món local de la Carta dels Drets Fonamentals de la Unió Europea.
Ajuda en la promoció de la no discriminació, l’accés als drets, la igualtat de tracte i la igualtat d’oportunitats com a política pública.
VOLS AMPLIAR LA INFORMACIÓ SOBRE ELS NOSTRES SERVEIS EN PER A l’aplicació al món local de la legislació internacional de DDHH?
Aquesta és una opció de cada ajuntament, que cada cop és més habitual, la decisió de reprendre directament la gestió d’alguns serveis externalitzats.
Disseny i acompanyament en el retorn de serveis a la gestió directa de l’Ajuntament
Reprendre directament la gestió d’alguns serveis externalitzats.
Una primera fase on ajudem a decidir com es farà aquest procés. Estudi inicial de la re municipalització, forma en que s’hauria de dur a terme, estructures necessàries …
Creació de empreses municipals, redacció d’estatuts, planificació de la incorporació de serveis, acompanyament en la subrogació del servei…
Eines d’ajuda en la gestió d’aquests serveis: Administratiu, Fiscal, Laboral …
VOLS AMPLIAR LA INFORMACIÓ SOBRE ELS NOSTRES SERVEIS EN Disseny i acompanyament en el retorn de serveis a la gestió directa deL TEU Ajuntament?
Experiència en la Gestió i Organtizació de l’Habitatge Públic i Protegit
GESTIÓ D’HABITATGE:
> Administració de les cessions / arrendaments
> Resolució d’incidències
CONVENIS AMB GRANS TENIDORS
Negociació amb propietaris i grans tenidors.
Redacció de condicions i plecs
Anàlisi de criteris de selecció d’habitatges
Revisió jurídica de documents
Assistència a firma i formalització de documents
Seguiment convenis formalitzats
VOLS AMPLIAR LA INFORMACIÓ SOBRE ELS NOSTRES SERVEIS EN Gestió i Organtizació de l’Habitatge Públic i Protegit?
EXPERIÈNCIA I ADAPTACIÓ
La nostra experiència en formació i, alhora, en el mon local, ens permet fer programes molt adaptats a les necessitats de les administracions local.
Programes específics adaptats a les necessitats de les Administracions Locals
ACCIONS FORMATIVES ESPECÍFIQUES DISSENYADES PER A CADA SERVEI:
> Contractació, participació i transparència, drets humans, re municipalització, habitatge
IMPARTIM LES ACCIONS PRÒPIES D’UNA CONSULTORIA DE FORMACIÓ, PERÒ AMB UN PLUS ADDICIONAL: L’ESPECIALITZACIÓ I L’ADAPTACIÓ AL MON LOCAL.
> Coneixements / Habilitats / Actituds
VOLS AMPLIAR LA INFORMACIÓ SOBRE ELS NOSTRES CURSOS I PROGRAMES DE FORMACIÓ?
L’activitat de contractació dels Ajuntaments i de les Administracions Locals cada cop és més complexa i amb requeriments legals més exigents. En canvi els seus recursos no són il·limitats.
Us oferim les eines que us poden ajudar a complir amb tots aquets requeriments.
AJUNTAMENTS: CURSOS DE FORMACIÓ JURÍDICA PER A LA REDACCIÓ DELS PLECS TÈCNICS.
PIMES: CURSOS DE FORMACIÓ EN CONTRACTACIÓ AMB L’ADMINISTRACIÓ.
De vegades l’administració local no pot encarregar-se directament de la redacció de plecs, per manca de personal o per excés de càrregues de feina.
evitar la comissió de conductes il·legals, protegir la reputació de l’empresa i garantir la transparència en totes les operacions.
Seguiment jurídic i documental en relació a les funcions assignades al responsable del contracte.
VOLS AMPLIAR LA INFORMACIÓ SOBRE ELS NOSTRES SERVEIS EN EN MATÈRIA DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA?
Assessoria i Defensa Jurídica en els principals àmbits d’un Ajuntament
Representació i defensa legal davant els tribunals en tots els ordres jurisdiccionals:
Assessorament Jurídic general en tots els àmbits que un ajuntament pot necessitar:
VOLS AMPLIAR LA INFORMACIÓ SOBRE ELS NOSTRES SERVEIS LEGALS?
AJUNTAMENTS I ENS LOCALS I SUPRALOCALS
Martorelles | Ascó | Sant Joan de Labritja | Naut | Aran | Rubí | Consell Comarcal Moianès | Manlleu | Cardedeu
DIPUTACIÓ DE BARCELONA
EMPRESES PÚBLIQUES
C10 Serveis i Manteniment (Cardedeu) | Minsvic (Vic)
Centre d’Iniciatives per a la Reinserció (Departament de Justícia)
La Xarxa de Comunicació Local (Diputació de Barcelona)
ALTRES ORGANISMES I ENTITATS PÚBLIQUES
IES SUI (Cardedeu)
COL·LABORACIONS INTERNACIONALS
Fundació IR (Equador) | Cooperativa Social Aproximar (Portugal)
Oferim als nostres clients el millor servei adaptat als seus processos i necessitats.
Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la teva experiència de navegació i realitzar tasques d'anàlisi. Si fas click a “ACCEPTAR” si ens n’autoritzes l’ús.